کیانوش رحمتی: رقابت در بالای جدول فشرده است/ به دنبال امتیاز گرفتن هستیم
نوشته شده توسط : alireza


 

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای ما مهم نیست که در خانه بازی کنیم یا خارج از خانه و ما فقط به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.

"کیانوش رحمتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: همه تیمهایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند انگیزه بالایی دارند. صنعت نفت آبادان هم با توجه به اولین حضورش در لیگ برتر از این قاعده مستثنی نیست. آنها از انگیزه بالایی برخوردارند و تمرکزشان با توجه به شرایط میزبانی نسبت به بازیهای دیگر بیشتر است و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آرامش خوبی در استقلال وجود دارد و با توجه به این آرامش و انگیزه بالای بچه‌ها و توانایی که در کادر فنی استقلال می‌بینم مطمئنا دست پر از آبادان برخواهیم گشت.

رحمتی در ادامه گفت: مسأله تماشاچی دیگر برایمان عادی شده است. درست است صنعت نفت هواداران بسیار خونگرم و پرشوری دارد اما ما در تبریز هم بازی خوبی را مقابل تراکتورسازی و هواداران متعصب این تیم ارائه کردیم. برای ما مهم نیست که در خانه بازی کنیم یا خارج از خانه. ما فقط به دنبال  امتیاز گرفتن هستیم و خدا را شکر استقلال از هفته سوم به بعد روند رو به رشدی پیدا کرد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد. در حال حاضر رقابت در بالای جدول بسیار فشرده است و 4 تیم مدعی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. امیدوارم مغرور نشویم تا بتوانیم 3 امتیاز ارزشمند را از نفت بگیریم و خودمان را از این فشردگی جدا کنیم.

وی درباره عملکرد استقلال و بازیکنان این تیم گفت: قبول ندارم که می‌گویند خط دفاع و میانه استقلال مشکل دارد و بچه‌ها از نظر بدنی کم می‌آورند متأسفانه بعد از دربی فشارهای زیادی به تیم وارد شد و خدا را شکر توانستیم در بازیهایی که بعد از دربی انجام دادیم آرامش را به تیم بازگردانیم و اکنون تنها به دنبال امتیاز گرفتن هستیم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: